Η σωστή επιλογή από το 1989

ΣΙΓΟΥΡΑ, ΥΠΕΥΘΥΝΑ, ΜΕΘΟΔΙΚΑ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ , ΓΡΗΓΟΡΑ

ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ!

  • Το ιδιαίτερο είναι τιμωρία για το παιδί, "ξεφόρτωμα" για το γονέα, και εξασφαλισμένη αποτυχία ως προς το αποτέλεσμα!

    Η παιδεία των παιδιών μας δεν είναι κάτι που μπορεί να αντιμετωπίζεται με όρους παζαριού και εκπτώσεων!
    Η επιλογή μας η τωρινή, θα καθορίσει το μέλλον τους!

Continue Reading

ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ!

ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ!

Ουσιαστικά, η σημερινή ξενόγλωσση βιβλιογραφία απευθύνεται στο χώρο των ΚΕΝΤΡΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ αποκλειστικά αφού τα ξενόγλωσσα βιβλία διαμορφώνονται για τις ανάγκες των μαθητών των σύγχρονων ΚΕΝΤΡΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ.
Με λίγα λόγια, σήμερα τα ξενόγλωσσα βιβλία γράφονται ειδικά για τους μαθητές των ΚΕΝΤΡΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ.

Οι Εκδοτικοί Οίκοι- αναγνωρίζοντας αυτή τη δυναμική που πηγάζει από το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία προτιμά τα ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ για να μάθει σωστά και υπεύθυνα μια ξένη γλώσσα – εργάζονται για εμάς (τα ΚΞΓ και τους μαθητές μας) και δημιουργούν καταπληκτικά βιβλία τα οποία έχουν πλέον συγκεκριμένες προδιαγραφές ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ!

Η σημαντικότερη από αυτές τις προδιαγραφές των ξενόγλωσσων βιβλίων είναι ότι γράφονται ειδικά για τάξεις ΚΕΝΤΡΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ, δηλ. για τάξεις 8 έως 12 μαθητών ενισχύοντας έτσι την ιδέα της επικοινωνιακής διδασκαλίας της ξένης γλώσσας στην αίθουσα του σύγχρονου ΚΕΝΤΡΟΥ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ.

Η υποστήριξη του μαθήματος από την επιλεγμένη βιβλιογραφία, προσφέρει στους μαθητές μας πραγματική γνώση για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στην ξένη γλώσσα αφού τα ίδια τα βιβλία «αποδίδουν» καλύτερα όταν διδάσκονται στους μαθητές για τους οποίους γράφονται… Και τα ξενόγλωσσα βιβλία γράφονται για τις αίθουσες και τους μαθητές των ΚΕΝΤΡΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ!!!

Νέες τάσεις στην αυτο-εκτίμηση

Από τη δεκαετία του ’70 ακόμη, η ψυχολογία της αυτο-εκτίμησης έχει προσφέρει πάρα πολλά σε όλες τις ψυχοθεραπευτικές προσεγγίσεις, όπως και στην παιδαγωγική. Υπάρχουν όμως σύγχρονες τάσεις οι οποίες βασισμένες σε ενδελεχείς έρευνες ανακαλύπτουν κάποιες δυσλειτουργίες στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίστηκε η ενίσχυση αυτό-εκτίμησης στο παιδί και στον ενήλικα, προτείνοντας ταυτόχρονα άλλους, πιο ρεαλιστικούς και πιο αποδοτικούς τρόπους. 

Continue Reading

Απονομή πτυχίων 2016

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156983455225106&set=oa.1028034947270617&type=3&theater

ΣΑΒΒΑΤΟ 23 ΑΠΡΙΛΗ 7ΜΜ: Απονομή Πτυχίων και Επαίνων ΠΑΛΣΟ, στο Αγγελος Σικελιανός.

Ομιλία και συζήτηση με θέμα:
"Το Άγχος στη παιδική και Εφηβική Ηλικία και Τρόποι Αντιμετωπισής του"
Ομιλήτριες:
Αμαλία Παπαδημητροπούλου-Καϊτσα (Παιδοψυχίατρος)
Τζένη Παρασκευοπούλου (Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας-Θεατρολόγος)

 

Ιντερνετική Πλατφόρμα Φροντιστηρίου

Σας ενημερώνουμε ότι το φροντιστηριό μας διαθέτει Ιντερνετική Πλατφόρμα μέσα απο την οποία:
1) Oι γονείς μπορούν να παρακολουθούν καθημερινά την εξέλιξη και τη παρουσία του παιδιού τους στο φροντιστήριο και να επικοινωνούν άμεσα με δασκάλους και διεύθυνση.
2) Οι μαθητές μπορούν να βρίσκουν υποστηρικτικό εκπαιδευτικό υλικό και να απευθύνουν ερωτήσεις στους εκπαιδευτικούς τους.Μία καινοτομία που φέρνει σε άμεση επαφή γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικούς και διεύθυνση.

 

Ζητείστε λεπτομέρειες στη γραμματεία. Πατήστε από κάτω για λεπτομέρειες!

ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ

ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ

Η θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης, του H. Gardner

Η θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης, του H. Gardner

Ένα από τα κληροδοτήµατα του Gardner είναι το πολύ γνωστό απόφθεγµα: «Μη ρωτάς πόσο έξυπνο είναι ένα παιδί, αλλά µε ποιο τρόπο είναι έξυπνο». Κατά τη διάρκεια των δυο τελευταίων δεκαετιών, η θεωρία της πολλαπλής νοηµοσύνης έχει χρησιµοποιηθεί για να προωθήσει πολλές αλλαγές σε πρόγραµµα και διδασκαλία στα σχολικά συστήµατα της Βορείου Αµερικής.

Continue Reading

ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ!

Η ώρα της αξιολόγησης της σχολικής προσπάθειας, έφτασε. Το άγχος των παιδιών για την βαθμολογία τους θα πάρει , αφήνοντας άλλοτε συναισθήματα χαράς και ικανοποίησης και άλλοτε υποσχέσεις για καλύτερη επίδοση. Άλλωστε οι βαθμοί δεν αντικατοπτρίζουν μόνο τις γνώσεις του παιδιού αλλά και την προσπάθεια που έχει καταβάλλει, καθώς αυτό που έχει σημασία είναι να υπάρχει βελτίωση από τρίμηνο σε τρίμηνο. Η ψυχολόγος-σχολική σύμβουλος Αναστασία Γκοτσοπούλου δίνει πολύτιμες συμβουλές.

Continue Reading

Χορηγίες

Είναι σπουδαίο για μία επιχείρηση να επιστρέφει μέρος από αυτά που η κοινωνία της δίνει.
Από τη πρώτη στιγμή, το φροντιστήριό μας στήριξε προσπάθειες συλλογικές, αθλητικές, πολιτιστικές και γενικά προσπάθειες ανθρώπων που προσέφεραν στη κοινωνία.

Έτσι, σε αυτό το πνεύμα, τα τελευταία χρόνια στηρίζουμε με διάφορους τρόπους:

1. Αστέρα Δερβενίου (Αστέρας Δερβενίου )
2. Ηρακλής Ξυλοκάστρου ( Ηρακλής Ξυλοκάστρου )
3. Καμάρι 
4. Μουσικός @ Μορφωτικός Σύλλογος Ξυλοκάστρου "Ο Αυλός" ( Αυλός )
5. Αιμοδότες Ξυλοκάστρου ( Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Ξυλοκάστρου )

Επίσης, έχουμε στηρίξει προσπάθειες πολιτιστικών συλλόγων σε πολλά χωριά.

 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ

1. ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ & ΑΠΟΚΤΩ ΚΙΝΗΤΡΑ
Επικοινωνώ και συνεργάζομαι καλύτερα
Βάζω στόχους υπεύθυνα
Είμαι αυτός που μπορώ να γίνω
Κατανοώ την ανθρώπινη φύση, τι μπορώ να αλλάξω και τι δεν μπορώ, τις δυνάμεις μου, το χαρακτήρα μου, τις ανάγκες και τις αξίες μου!

Continue Reading

ΓΝΩΣΗ Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΠΤΥΧΙΟΥ?

Τι διδάσκουμε στους μαθητές μας;
Την Αγγλική γλώσσα ή πώς να περάσουν ένα test;


Είναι γνωστό ότι οι εξετάσεις γλωσσομάθειας έχουν γίνει ένα ΙΣΧΥΡΟ εργαλείο marketing. Τα ποσοστά επιτυχίας των Κ.Ξ.Γ. χρησιμοποιούνται για την προσέλκυση μαθητών και τη διαφήμιση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων τους.
Είναι επίσης γνωστό ότι η Ελλάδα έχει ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό γλωσσομαθών –δυστυχώς μόνο στις στατιστικές, οι οποίες λαμβάνουν στοιχεία από τον αριθμό των μαθητών που μαθαίνουν μια ξένη γλώσσα και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι είμαστε ένα έθνος γλωσσομαθών.
Είναι επίσης γνωστή η αγάπη μας για την απόκτηση πιστοποιητικών γλωσσομάθειας ή ‘πτυχίων’ όπως πολλοί επιμένουν να τα αποκαλούν αγνοώντας σκόπιμα ή μη τη διαφορά ανάμεσα στους δύο αυτούς όρους.

Continue Reading

Παιδιά Εκπαιδευτικών στα ΚΞΓ!

Τα δικά μας παιδιά, των εκπαιδευτικών, μαθαίνουν ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ στα ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ! Τυχαίο?

Ως κλάδος ούτε εμπιστευόμασταν ούτε εμπιστευόμαστε το ιδιαίτερο μάθημα στην ξένη γλώσσα και αυτό είμαστε σε θέση να το αποδεικνύουμε και να το υποστηρίζουμε έμπρακτα με ένα πολύ απλό τρόπο. Ποιος είναι αυτός;

-Μα φυσικά το ότι επιλέγουμε τα ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ για να μάθουν σωστά τα δικά μας παιδιά την ξένη γλώσσα.
Τα δικά μας παιδιά μαθαίνουν ξένες γλώσσες στα ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ στα οποία οι ίδιοι εργαζόμαστε, όχι στο σπίτι μας.
Τα δικά μας παιδιά μαθαίνουν ξένες γλώσσες στην αίθουσα με τους συμμαθητές τους κι όχι σε κάποιο δωμάτιο του σπιτιού μας.

Continue Reading

Προφύλαξη από την «Καλοκαιρινή Ολίσθηση»

Προφύλαξη από την «Καλοκαιρινή Ολίσθηση»

Κάτι δυσάρεστο περιμένει τα παιδιά μας κάθε καλοκαίρι. Ονομάζεται «καλοκαιρινή ολίσθηση» (summerslide), και περιγράφει τι ακριβώς συμβαίνει στο νεανικό μυαλό όταν μένει άπραγο για 3 ολόκληρους μήνες.Καθώς λοιπόν πλησιάζουν οι καλοκαιρινοί μήνες, πολλοί γονείς σκέφτονται τις οικογενειακές διακοπές, τα ταξίδια πως να απασχολήσουν τα παιδιά στο σπίτι, τις απότομες αλλαγές στο πρόγραμμα της οικογένειας και πως να τις αντιμετωπίσουν. 

Continue Reading

Γιατί οι γονείς δεν πρέπει να κατηγορούν τον εκπαιδευτικό μπροστά στο παιδί

Ένας πραγματικά πολύ καθοριστικός παράγοντας για την όλη παρουσία και πρόοδο του παιδιού στο σχολείο, ο οποίος δυστυχώς -συχνά- μπαίνει σε δεύτερη μοίρα, είναι η σωστή επικοινωνία γονέων και δασκάλων. Κι αυτό γιατί μέσα από αυτή την τακτική επαφή, ο γονιός μπορεί να έχει μία αμεσότερη εικόνα για την όλη πορεία του παιδιού του στο σχολείο, μαθαίνοντας και πράγματα που πιθανόν το ίδιο να έχει αμελήσει να του αναφέρει ενώ μπορεί να είναι εξαιρετικά σημαντικά αλλά κι ο δάσκαλος αποκτά μία πληρέστερη εικόνα για το συγκεκριμένο μαθητή του.

Continue Reading

Χριστουγεννιάτικη Γιορτή σε Ξυλόκαστρο και Δερβένι-Πρόγραμμα-Φωτογραφίες-Βίντεο

Το Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015 θα κάνουμε τη γιορτή μας, στο ξενοδοχείο ΑΠΟΛΛΩΝ στο Ξυλόκαστρο, στις 6μμ.

Την επόμενη μέρα, Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015, στις 6.30μμ, θα πραγματοποιηθεί η γιορτή μας στο Πνευματικό Κέντρο Δερβενίου.

Σάββατο 19, βάλε τα καλά σου, τα χριστουγεννιάτικα σου, έλα στον Απόλλωνα Κ μοιρασου τη χαρά σου.
Στις 6 το απογευμα να ' σαι εκεί, μη χάσεις τη γιορτή! (Ξυλόκαστρο)

Τη Κυριακή στις 20, σειρά παίρνει το ΔΕΡΒΕΝΙ, να χαρεί και να γιορτάσει στις 6.30 το απογευμα στο πνευματικό του κέντρο!

Δευτέρα 21 (ξυλοκαςτρο αλλα και δερβενι) και τριτη 22 (ξυλοκαςτρο) μην ξεχαστείς! Τους βαθμούς έλα να δεις μαζί με τους γονείς!

Του χρόνου θα μαστε πάλι μαζί, στις 8 του νέου έτους, τη Παρασκευή.

Και το Σάββατο στις 16, θα κάνουμε έξτρα μαθηματάκι!

Πρόγραμμα Γιορτής στο Ξυλόκαστρο

Πρόγραμμα Γιορτής στο Δερβένι

Φωτογραφίες και Βίντεο εδώ και εδώ

 

ΑΓΓΛΙΚΑ ΜΕΣΩ SKYPE και ON LINE!

SKYPE PHOTO  burlington logo

Αγγλικά από απόσταση και on line!

Για μαθητές αλλά και ενήλικες!

Σας ενημερώνουμε ότι έχουμε ξεκινήσει μια καινούργια υπηρεσία.
Μαθήματα Αγγλικών μέσω SKYPE αλλά και on line!!!

Continue Reading

FCE-CPE ΜΑΪΟΣ 2015

 CPE:  Αποστόλης Γεωργαντόπουλος  A
   Βικτώρια Ζάρρου  B
   Ιωάννα Καϊτσα  Β
 FCE:  Σταυρούλα Κασσώρη  C
   Κωνσταντίνα Κυριάκου  C

                                                                     

ΑΓΓΛΙΚΑ ΜΕΣΩ SKYPE
και ON LINE!
 

Βρεiτε μας

Κεντρικό
homeLogoΑδαμοπούλου 10, Ξυλόκαστρο, ΤΚ 20400
homeLogo27430 22135, 694 558 0359
Παράρτημα Δερβενίου
homeLogoΠάροδος Πανταζοπούλου, Δερβένι, ΤΚ 20009
homeLogo27430 31999
Νέο Παράρτημα Ξυλοκάστρου
homeLogoΠατρών 21Δ, Συνοικισμός Ξυλοκάστρου, ΤΚ 20400
homeLogo27430 22134

Πιστοποηση Υπηρεσιων

Το Κέντρο Ξένων Γλωσσών «ΤΟ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ» είναι πιστοποιημένο με το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001:2008 (Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας - Εφαρμογή Συστήματος Διασφάλισης Υπηρεσιών)